News

Announcement


Makluman: Penggantungan Perkhidmatan E-mel / Penamatan Komunikasi melalui E-mel berkaitan Kad Kredit

10 Mac 2021
 
Ahli Kad AFFIN yang dihormati,

Dalam usaha kami untuk memberikan perkhidmatan dengan lebih baik, anda boleh menghubungi kami di saluran berikut untuk sebarang pertanyaan, aduan atau maklum balas tentang kad kredit:
  • Borang Maklum Balas dalam talian di www.affinbank.com.my atau www.affinislamic.com.my; atau
  • Hubungi Pusat Panggilan di 03-8230 2222 atau Talian Khas Kad Premium AFFIN di 03- 8230 2323 (Isnin hingga Ahad dari jam 8:00 pagi - 12:00 pagi); atau
  • E-mel ke yourvoice@affinbank.com.my
Dimaklumkan bahawa komunikasi pelanggan melalui e-mel ke cardservices@affinbank.com.my tidak lagi sah atau digunakan mulai 1 April 2021.
 
Terma dan Syarat Kad Kredit AFFIN BANK dan Kad Kredit-i AFFIN ISLAMIC sedia ada akan dikemas kini berdasarkan perubahan di atas.

Retail Internet Banking

Corporate Internet Banking

Contact Us

Call Centre
03-8230 2222

Tariff Charges insert_drive_file
Rates & Charges attach_money
Calculator phonelink_ring